LUIS EZEIZA HLHI titulartasun publikoko eskola da.

1970-71 ikasturtean jardunean hasi zenean, O.H.O.ko ikasketak ematen ziren, 1995. urtean Hezkuntza sistemaren aldaketaren ondorioz Haur eta Lehen hezkuntzako eskola bezala gelditu zelarik.

Egun, hiru eraikin ditu. Bi Eskoriatzako hirigunean kokatuta daude, batetik bestera 200 metro daudela. Batean Haur Hezkuntza eta bestean Lehen Hezkuntza ematen da. Hirugarrena Leintz Gatzagan dago 2000. urtetik eta Haur Hezkuntzako ikasgela unitarioa du.

Lerro bateko ikastetxea da. Haur Hezkuntza (lehen zikloko 2. mailatik hasita) eta Lehen Hezkuntza ematen ditu.

D hizkuntza-ereduan ematen ditu eskolak, hau da, bai irakasteko bai komunikatzeko euskara erabiltzen du hizkuntza nagusitzat.

LUIS EZEIZA HLHIk ikastetxean hornikuntzaz gain, herriko zerbitzuetaz baliatzen da: polikiroldegia, frontoia, liburutegia eta abar.

Jarraian dagoen bideoa eskolaren 40. urteurrenerako prestatutakoa da.