BAKEOLA: 5. eta 6.mailako ikasleen guraso bilera

2017-2018 ikasturtean BAKEOLAren laguntzaz abian jarri dugun “IKASLE LAGUNTZAILE” egitasmoaren berri eman nahi diegu 5. eta 6.mailako ikasleen gurasoei. Ikasleek beraien gatazkei aurre egiteaz gain modu egokian egin dezaten trebatzea da martxan jarri dugun egitasmoaren helburua.

LH5 eta LH6ko ikasleentzat zuzendurik dagoen programa da eta helburu hauek ditu: ikastetxeetan sortzen diren arazoei irtenbideak elkarrekin bilatzea (elkarri entzunez, ulertuz, enpatizatuz), gatazken eraldaketan trebatzea eta ondorioz beraiek bizi dituzten gatazken eraldaketetan protagonista izatea,  ikasleen artean dauden tratu txar kasuak gutxiagotzea, ikasleen artean harreman positiboak sustatzea, parte-hartzearen kultura ikastetxean txertatzea; azken finean, ikastetxeko bizikidetza hobetzea.

Bilera otsailaren 21ean, asteazkenean, 18:00etan izango da. Zuen parte hartzea espero dugu.

Tabako eta alkohol kontsumoaren prebentziorako hitzaldia

6. mailako ikasleak urtarrilean eta otsailean tabako eta alkohol kontsumoaren prebentziorako tailerretan parte hartzen ari dira.

Hainbat saio dira, batzuk SASOIA enpresako begirale aditu batekin eta besteak tutorearekin. Azken honek enpresak utzitako materialak erabiltzen ditu.

Amaitzeko, ikasle hauen gurasoekin ordu eta erdiko beste saio bat izango da otsailaren 15ean 18:00etan. Zuen parte hartzea espero dugu.

Urdelardero eta inauteriak

Aurtengo Inauteriei hasiera emateko, datorren ostegunean, otsailaren 8an, Urdelardero egunean, Haur Hezkuntzako, "Tximeleta" gelako eta Lehen Hezkuntzako 1.zikloko ikasleak herriko kaleetara irtengo dira abestera.

Hurrengo asteartean, otsailaren 13anInauteriak ospatuko ditugu. Goizeko dantzaldia 10:30ean hasiko da frontoian. Eta arratsaldeko ordutegia eskolan 15:00etatik 16:15era izango da.

2018-19 IKASTURTERAKO MATRIKULA

2018-19 ikasturterako Haur eta Lehen Hezkuntzako matrikulazioa

EPEA: urtarrilaren 29tik otsailaren 9ra

Urtarrilaren 26an, ostiralean, 17:30ean ate irekiak: informazioa eta eskola ezagutzeko aukera.

Ondoren, 18:00etan "POTX eta LOTX" pailazoen emanaldia Haur Hezkuntzako eraikuntzan (San Pedro).

Matrikula egiteko ekarri beharreko dokumentazioa

Matrikula egiteko ordutegia

Informazioa eta arautegia Hezkuntzako orrian

Bilera informatibo eta ate irekiak Goieskolako beste ikastetxeetan