GREBA - Abenduak 12

Mobilizazioekin jarraituz, abenduaren 12an, asteartean, sindikatoek hezkuntza publikako sektore guztiei grebarako deia luzatu die: irakasleak, Heziketa Bereziko langileak, sukaldariak eta garbitzaileak, eta Haurreskolako langileak.

Luis Ezeizako langileok sindikatuek egindako greba deialdiarekin bat egingo dugu.

Hurrengo dokumentuan deialdi honetarako arrazoiak irakur ditzakezue.

Euskararen Nazioarteko Eguna

Abenduaren 3an, igandean, Euskararen Nazioarteko Eguna ospatzen da. Eskolan, abenduaren 1era, ostiralera aurreratuko dugu jaia.

Goizean, 10:00etan frontoian elkartuko gara euskararen alde abesteko eta egindako horma-irudiak ikusgai jartzeko.

14:30ean ikasleak, irakasleak eta gurasoak frontoian elkartuko gara (eguraldi ona eginez gero, patioan) eta azaroan zehar prestatutako dantzen ekitaldiari hasiera emango diogu.

Jarraian, Guraso Elkarteak prestatutako gaztainak jateko aukera ezin hobea izango dugu.

IRAKASLEEN GREBA - Azaroak 30

Mobilizazioekin jarraituz, azaroaren 30ean, ostegunean, sindikatoek irakasleen grebarako deia luzatu dute.

Luis Ezeizako klaustroak sindikatuek egindako greba deialdiarekin bat egingo dugu.

Hurrengo dokumentuan deialdi honetarako arrazoiak irakur ditzakezue.

Emakumeenganako indarkeriaren aurkako eguna

HEZIKETA BEREZIKO SEKTOREAN GREBA - Azaroak 23

Mobilizazioekin jarraituz, datorren ostegunean, azaroaren 23an, sindikatuen deialdiarekin bat eginez, Hezkuntza Bereziko langileen lan hustea burutuko da.