2018-19 ikasturte hasiera

Ikasleek, irailaren 10ean, ikasturte berriari emango diote hasiera. Hilaren 28 arte, klaseak goizeko ordutegian izango dira, 09:00etatik 13:00etara, 2 urteko ikasleak izan ezik, egokitzapena egingo dutelako.

Ikasturteko egutegia eta ordutegia kontsulta ditzakezue.

Laster arte!

Tximeleta gelako testigantzak

Aste kulturala

Ekainaren 4tik 9era eskolako Aste Kulturala ospatuko dugu.

Egun hauetan ikasleek curriculumarekin zerikusi zuzena duten hainbat ekintzatan parte hartuko dute: ipuin kontaketak, tailerrak, jolasak, ikasleek prestatutako antzerkiak, abestiak, filmeak eta bertsoak...

Ekintza guzti hauei amaiera emateko, ekainaren 9an, larunbatean eskolako jaia ospatuko dugu. 10:30ean kalejiran hasiko gara eta jarraian plazan ikasleen emanaldia eta "Ene Kanta" ikusteko aukera izango dugu. Ondoren, eskolako arkupeetan bazkari herrikoia, puzgarriak eta apar festa izango ditugu.

Aste kulturaleko egitaraua hurrengo dokumentuan ikus dezakezue.

ANIMA ZAITEZTE!!!

Euskal Eskola Publikoaren jaia

Datorren ekainaren 3an, Lekeition, Euskal Eskola Publikoaren 27. jaia ospatuko dugu.

“Zapran gagoz” da aurtengo leloa, arrantzaleek erabiltzen duten esamoldea arrantzan zorte ona izaten dutenean. Irudiak herri arrantzale bat islatu nahi du kolore desberdinetako arrainekin. Guzti horrek isla dauka eskola publikoan: eskola alaia eta koloretsua, gizarteari herrian errotutako kalitazteko euskal eskola publikoa eskaintzarekin inplikatuta dagoen hezkuntza-komunitatea.

Informazio gehiago ezagutzeko klikatu hemen.

Agenda 21 - Udalbatzarra

Joan den maiatzaren 15ean Agenda 21eko eskolen arteko foroa ospatu zen Ibarraundin.

Maiatzaren 22an, 17:30ean "ura"ren inguruan jasotako proposamenak Udalbatzarrera eramango dituzte herriko eskoletako ordezkariek.