Haur masajea

Martxoaren 27, 29 eta apirilaren 3 eta 5ean, 17:30an, Haur Hezkuntzako eraikuntzan zuen txikiarekin batera hazkunde goxoa bideratzen duen esperientzia bizitzeko aukera izango duzue.

Izena emateko, 943714938 telefonora deitu martxoak 21 baino lehen.

Informazio gehiago, hemen.

GREBA - Martxoak 22

Martxoak 22rako, steilas, LAB eta ELA sindikatuok unibertsitatez kanpoko hezkuntza publikoan (irakasleen sektorea, Heziketa Bereziko Hezitzaileen sektorea, Partzuergoko langileak, sukaldari eta garbitzaileak) grebarako deia luzatu dute.

Hezkuntza publikoak bizi duen egoera gero eta larriagoa da, murrizketen aplikazioek ez dute etenik, langileon ordezkaritza ez dute aintzat hartzen, inolako negoziaziorik ez dute onartzen, hezkuntza publikoari ez diote dagokion erreferentzialtasunik ematen, eta horrela amaierarik gabe. Hau dela, eta Luis Ezeizako klaustroak LAB, ELA eta STEE-EILAS sindikatuak konbokatutako grebarekin bat egingo dugu.

Halaber, martxoaren 22aren aurreko ostiraletan elkarretaratzeak egingo ditugu eskolako jolastokian goizeko 8:45ean. Ekimen honetan parte hartzeko gonbidapena luzatzen zaizue eskolako komunitate osoari: ikasleei, irakasleei, familiei, pertsonal ez irakaslei...

MARTXOAK 8

Martxoaren 8an, asteazkenean, Emakumeen Nazioarteko Eguna ospatuko dugu.

15:30ean hainbat ekintza burutuko dugu eskolako jolastokian. Ekintza hauetariko bat emakumearen logoa jolastokian osatzea da. Animatu nahi zaituztegu parte hartzera, zenbat eta gehiago izan, ikur ederragoa osatuko baitugu.

Urdelardero eta inauteriak

Aurtengo Inauteriei hasiera emateko, datorren ostegunean, otsailaren 23an, Urdelardero egunean, Haur Hezkuntzako, "Tximeleta" gelako eta Lehen Hezkuntzako 1.zikloko ikasleak herriko kaleetara irtengo dira abestera.

Hurrengo asteartean, otsailaren 28anInauteriak ospatuko ditugu. Goizeko dantzaldia 10:30ean hasiko da frontoian. Eta arratsaldeko ordutegia eskolan 15:00etatik 16:15era izango da.

Alkohol kontsumoaren prebentziorako tailerra

6. mailako ikasleak urtarrilean eta otsailean alkohol kontsumoaren prebentziorako tailer honetan parte hartzen ari dira.

Hainbat saio dira, batzuk enpresako begirale batekin eta besteak tutoreekin. Azken hauek enpresak utzitako materialak erabiltzen ditu.

Amaitzeko, ikasle hauen gurasoekin ordu eta erdiko beste saio bat izango da otsailaren 16an 18:00etan. Zuen parte hartzea espero dugu.