Hezkuntzaren aldeko munduko ekintza astea

Apirilaren 24tik 28ra, Hezkuntzaren aldeko munduko ekintza astea ospatzen da. Aurtengo gaia "Hezkuntzaren alde hitza eskatzen dut" da.

Ikasleekin hainbat ekintza aurrera eraman ondoren, bukatzeko, maiatzaren 1etik 5era ospatuko dugun ekintza handi batean parte hartuko dugu.

Informazio gehiago hemen.

KORRIKA

Martxoaren 30ean abiatuko da Otxandion korrika20a eta Iruñean bukatuko da apirilaren 9an, 11 egun guzti horietan, gelditu gabe, Euskal Herrian zehar ibiliz. Korrika honen leloa BatZuk izango da eta izan du hizpide, abestian ere errepikatu egiten dena, hizkuntza indartzeko, norberak ere bat egin dezakeela gogoratzeko: “Hizkuntza, Kultura, Mundu ‘BAT’ sendotzeko bidean, ‘ZUK’ ere bat egin dezakezu, zeuretik, zeure hizkuntza-aberastasuna eta kultur aniztasun unibertsala bizi ditzazun”.

Apirilaren 7an, ostiralean, 10:30ean Korrika txikia martxan hasiko da. Haur Hezkuntzako ikasleak ordu horretan eliza aurretik abiatu eta Santa Marina plazaraino joango dira eta Lehen Hezkuntzakoak eskolatik irten eta betiko ibilbidea jarraituz, plaza berera helduko dira.

Ondo pasa!!!

Haur masajea

Martxoaren 27, 29 eta apirilaren 3 eta 5ean, 17:30an, Haur Hezkuntzako eraikuntzan zuen txikiarekin batera hazkunde goxoa bideratzen duen esperientzia bizitzeko aukera izango duzue.

Izena emateko, 943714938 telefonora deitu martxoak 21 baino lehen.

Informazio gehiago, hemen.

GREBA - Martxoak 22

Martxoak 22rako, steilas, LAB eta ELA sindikatuok unibertsitatez kanpoko hezkuntza publikoan (irakasleen sektorea, Heziketa Bereziko Hezitzaileen sektorea, Partzuergoko langileak, sukaldari eta garbitzaileak) grebarako deia luzatu dute.

Hezkuntza publikoak bizi duen egoera gero eta larriagoa da, murrizketen aplikazioek ez dute etenik, langileon ordezkaritza ez dute aintzat hartzen, inolako negoziaziorik ez dute onartzen, hezkuntza publikoari ez diote dagokion erreferentzialtasunik ematen, eta horrela amaierarik gabe. Hau dela, eta Luis Ezeizako klaustroak LAB, ELA eta STEE-EILAS sindikatuak konbokatutako grebarekin bat egingo dugu.

Halaber, martxoaren 22aren aurreko ostiraletan elkarretaratzeak egingo ditugu eskolako jolastokian goizeko 8:45ean. Ekimen honetan parte hartzeko gonbidapena luzatzen zaizue eskolako komunitate osoari: ikasleei, irakasleei, familiei, pertsonal ez irakaslei...

MARTXOAK 8

Martxoaren 8an, asteazkenean, Emakumeen Nazioarteko Eguna ospatuko dugu.

15:30ean hainbat ekintza burutuko dugu eskolako jolastokian. Ekintza hauetariko bat emakumearen logoa jolastokian osatzea da. Animatu nahi zaituztegu parte hartzera, zenbat eta gehiago izan, ikur ederragoa osatuko baitugu.