2017-18 ikasturte hasiera

Ikasleek, irailaren 11an, ikasturte berriari emango diote hasiera. Hilaren 29 arte, klaseak goizeko ordutegian izango dira, 09:00etatik 13:00etara, 2 urteko ikasleak ezik, egokitzapena egingo dutelako.

Ikasturteko egutegia eta ordutegia kontsulta ditzakezue.

Laster arte!

6.mailakoen gymkana

Ikasturte honetan, orain bi urte bezala, 6.mailako ikasleek "Gymkana" proiektua aurrera eraman dute. Bertan Eskoriatzan historikoki garrantzia duten tokiak ezagutu dituzte eta QRak erabiliz eta telefono mugikorrei erabilera didaktikoa emanez, ibilbidea sortu dute.

Joan den ostiralean, ekainaren 9an, Elgoibarko 5.mailako ikasleek prestatutako gymkanan 5. eta 6.mailako ikasleek parte hartu zuten eta asteazkenean, ekainaren 14an, Elgoibarkoak izango dira Eskoriatzako gymkanan parte hartuko dutenak.

Europa mailan dagoen "Future Classroom Lab" plataforman teknologi berriek (IKTek) ikasteko eta irakasteko moduan ekarri beharko luketen aldaketen inguruan aritzen dira. Estatu mailan plataforma hau "EL AULA DEL FUTURO" webgunean gauzatzen da eta bertan praktika onen adibideak argitaratzen dituzte. Proiektu hau adibide horietako bat da. Irakurri nahi baduzue, hemen klikatu.

Aste kulturala

Ekainaren 2tik 10era eskolako Aste Kulturala ospatuko dugu.

Egun hauetan ikasleek curriculumarekin zerikusi zuzena duten hainbat ekintzatan parte hartuko dute: ipuin kontaketak, tailerrak, jolasak, ikasleek prestatutako antzerkiak, abestiak, filmeak eta bertsoak...

Ekintza guzti hauei amaiera emateko, ekainaren 10ean, larunbatean eskolako jaia ospatuko dugu. Bertan ikasleen emanaldia ikusteko aukera izango dugu eta ikasleendako tailerrak egongo dira. Ondoren, eskolako arkupeetan bazkari herrikoia, puzgarriak eta apar edo disko festa izango ditugu.

Aste kulturaleko egitaraua hurrengo dokumentuan ikus dezakezue eta eskolako jai egunekoa eta bazkarian izena emateko argibideak ikusteko klikatu hemen.

ANIMA ZAITEZTE!!!

Gurasoendako hitzaldia

"Familiaren esku-hartzea seme-alaben heziketan"

Ekainaren 6an, asteartean, 18:00etan eskolako aretoan beste hainbatetan gure artean izan dugun Andoni Colas psikologoaren eskutik "Familiaren esku-hartzea seme-alaben heziketan" izenburua duen hitzaldia entzuteko aukera izango dugu.

Haurtzaindegi zerbitzua egongo da.

Euskal Eskola Publikoaren jaia

Datorren ekainaren 4an, Gasteizen, Euskal Eskola Publikoaren 26. jaia ospatuko dugu.

“Josi ta josi” da aurtengo leloa. Honen bidez hauxe transmititu nahi da: aniztasunak eskaintzen duen aberastasunetik abiatuta, Euskal Eskola Publikoak elkarbizitzan oinarritutako gizarte kohesionatua eraikitzen duela, eta errespetuaren eta tolerantziaren baloreetan hezten dituela etorkizuneko belaunaldiak.

Informazio gehiago ezagutzeko klikatu hemen.