Urdelardero eta inauteriak

Aurtengo Inauteriei hasiera emateko, datorren ostegunean, otsailaren 23an, Urdelardero egunean, Haur Hezkuntzako, "Tximeleta" gelako eta Lehen Hezkuntzako 1.zikloko ikasleak herriko kaleetara irtengo dira abestera.

Hurrengo asteartean, otsailaren 28anInauteriak ospatuko ditugu. Goizeko dantzaldia 10:30ean hasiko da frontoian. Eta arratsaldeko ordutegia eskolan 15:00etatik 16:15era izango da.

Alkohol kontsumoaren prebentziorako tailerra

6. mailako ikasleak urtarrilean eta otsailean alkohol kontsumoaren prebentziorako tailer honetan parte hartzen ari dira.

Hainbat saio dira, batzuk enpresako begirale batekin eta besteak tutoreekin. Azken hauek enpresak utzitako materialak erabiltzen ditu.

Amaitzeko, ikasle hauen gurasoekin ordu eta erdiko beste saio bat izango da otsailaren 16an 18:00etan. Zuen parte hartzea espero dugu.

2017-18 IKASTURTERAKO MATRIKULA

Matrikulazioa

2017-18 ikasturterako Haur eta Lehen Hezkuntzako matrikulazioa

EPEA: urtarrilaren 30etik otsailaren 10era

Urtarrilaren 27an, ostiralean, 17:00etan Txotxongilo ikuskizuna "Gatz Titiritorto Basatia"

Ondoren, ate irekiak Haur Hezkuntzako eraikuntzan (San Pedro).

Matrikula egiteko ekarri beharreko dokumentazioa

Matrikula egiteko ordutegia

Informazioa eta arautegia Hezkuntzako orrian

Bilera informatibo eta ate irekiak Goieskolako beste ikastetxeetan

Danborrada

Urtero bezala, hilaren 20an, ostiralean, San Sebastian eguna ospatzeko eskolako danborrada antolatuko dugu.

Eguraldiak laguntzen badu, ekitaldia eskolako patioan izango da, bestela, frontoian izan beharko du. 15:45ean ikasleak danborrak jotzen hasiko dira: San Sebastian martxa, Diana eta Iriyarena.

Bukatzeko, indarrak berritzeko txokolatea hartuko dute.