Euskararen Nazioarteko Eguna

Abenduaren 3an, larunbatean, Euskararen Nazioarteko Eguna ospatzen da. Eskolan, abenduaren 2ra, ostiralera aurreratuko dugu jaia.

Goizean, 10:00etan plazan elkartuko gara euskararen alde abesteko eta egindako horma-irudiak ikusgai jartzeko.

14:30an ikasleak, irakasleak eta gurasoak baserritar jantzita frontoian elkartuko gara (eguraldi ona eginez gero, patioan) eta azaroan zehar prestatutako dantzen ekitaldiari hasiera emango diogu.

Jarraian, Guraso Elkarteak prestatutako gaztainak jateko aukera ezin hobea izango dugu.

Hauteskundeak - Behin-behineko emaitzak

Eskola Kontseilurako hauteskundeetako behin-behineko emaitzak argitaratu dira. Emaitzen aurkako murtziloak aurkezteko epea, azaroaren 28tik 30 arte.

Informazioa ikusteko klikatu hemen.

Emakumeenganako indarkeriaren aurkako eguna

Azaroak 21, hauteskunde eguna

Datorren astelehenean, azaroaren 21ean, Eskola Kontseilurako hauteskundeak gauzatuko dira.

Hauteskunde mahaia goizean 09:00etatik 10:00etara eta 12:00etatik 13:00etara, eta arratsaldean 14:00etatik 18:00etara zabalik egongo da.

Bozkatzeko papeletak egunean bertan eskolan egongo dira eta NAN aurkeztea ezinbestekoa izango da.

Hauteskunde egunerako oharra irakurtzeko, klikatu hemen.

Eskola Kontseilua zer den eta nortzuk parte hartzen duten jakiteko, klikatu hemen.

Hauteskunde prozesuaren jarraipena egiteko, klikatu hemen.

Irteera Oñatiko Natur Eskolara

Datorren azaroaren 11n, ostiralean, 4 eta 5 urteko gelako ikasleak Oñatiko Natur Eskolara joango dira.