Irteera Oñatiko Natur Eskolara

Datorren urriaren 25ean, asteazkenean, 4 eta 5 urteko gelako ikasleak Oñatiko Natur Eskolara joango dira.

Ingurumen Batzordeko bilera

Urriaren 24an, asteartean, ikasturte honetan lehenengo aldiz eskolako Ingurumen Batzordeko kideak elkartuko dira.

Gogorarazi nahi dugu Batzorde honetan Lehen Hezkuntzako ikasleen ordezkariez gain, guraso eta irakasleenak ere bertaratzen direla.

Ikasturte honetako gaia, "URA", aurkeztu ondoren, hautagaiak izango diren logoak aukeratuko dira. Hauek, urriaren 31n, asteartean, Ibarraundi Museoan ospatuko den Eskolen arteko Foroan hautagai moduan aurkeztuko dira.

Haur masajea

Urriaren 23, 25, 30 eta azaroaren 2an, 17:30ean, Haur Hezkuntzako eraikuntzan zuen txikiarekin batera hazkunde goxoa bideratzen duen esperientzia bizitzeko aukera izango duzue.

Izena emateko, 943714938 telefonora deitu.

Informazio gehiago, hemen.

Gu ausartu gara!

Goienan argitaratutako berria irakurtzeko klikatu hemen.

Elkarretaratzea