Urdelardero eta inauteriak

Aurtengo Inauteriei hasiera emateko, datorren ostegunean, otsailaren 20an, Urdelardero egunean, Haur Hezkuntzako, "Tximeleta" gelako eta Lehen Hezkuntzako 1.zikloko ikasleak herriko kaleetara irtengo dira abestera.

Hurrengo asteartean, otsailaren 25eanInauteriak ospatuko ditugu. Goizeko dantzaldia 10:30ean hasiko da frontoian. Eta arratsaldeko ordutegia eskolan 15:00etatik 16:15era izango da.

2020-21 IKASTURTERAKO MATRIKULAZIOA

2020-21 ikasturterako Haur eta Lehen Hezkuntzako matrikulazioa

EPEA: urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra

Urtarrilaren 29an, asteazkenean, 17:30ean ate irekiak: informazioa eta eskola ezagutzeko aukera.

Bitartean, 0 - 6 urte bitartekoentzat "Basoko sekretuak" ipuin musikatua Haur Hezkuntzako eraikuntzan (San Pedro).

Informazioa eta arautegia Hezkuntzako orrian

Bilera informatibo eta ate irekiak Goieskolako beste ikastetxeetan

Ipuin musikatua

2020-21 ikasturterako matrikula epea zabalik dago. Ate irekien jardunaldia urtarrilaren 29an izango da, 17: 30ean, Amaia Elizagoienen "basoko sekretuak" ipuin musikalarekin.

NOIZ? Urtarrilaren 29an, asteazkenean, 17:30ean.

NON? Haur Hezkuntzako eraikuntzan

NORENTZAT? 0-6 urte bitarteko umeentzat

GREBA URTARRILAREN 30ean

Eskolako hezitzaile, sukaldari eta irakasleok urtarrilaren 30ean pentsiodunen mugimenduaren deiari erantzunez, Euskal Herriko Eskubide Sozialen Kartaren eskutik deitutako greba orokorrarekin bat egingo dugu.

FAMILIENTZAKO HITZALDIA

Goieskolako Jardunaldi Pedagogikoak direla eta, Andoni Colas psikologoak “La importancia de los límites en la familia” izenburupean familiendako hitzaldia emango du.

NOIZ? Urtarrilaren 21ean, asteartean, 17:30ean.

NON? Eskolako aretoan